Jedz więcej, aby schudnąć

Jedz więcej, aby schudnąćWierzyć w to lub nie, utrata masy ciała program, który nadmiernie ogranicza kalorie będą zainstalować na porażkę, ponieważ musiał pominąć posiłek. Istnieje punkt, w którym redukcja kalorii będzie działać przeciwko odchudzanie, bo zużywają zbyt mało kalorii (lub zbyt mało jedzenia) prowadzi do zwiększenia apetytu i niskiego nasycenia ciała zapobiega głód. Będzie trudno zrealizować swoje zdrowe cele jest, kiedy czujesz się głodny i niezadowolony. I będziesz cierpieć z głodu, ostatecznie zmuszając was wpadać w pod jedzenia i przejadania się cykli. Twoje ciało będzie dokonać wyboru: stracić tłuszczu lub stracić mięśni. Niewłaściwie podsycały ciało będzie wybrać krople spalanie kalorii mięśnie, a nie tłuszcz. Nadmierna utrata masy mięśniowej prowadzi do utraty wagi bez poprawy składu ciała lub zdrowia. To pozostawia rozczarowanie i walcząc swój ciężar. Nigdy nie myślałem, że tam może być bardziej przyjemny i udany sposób kontrolować swoją wagę? Istnieją?a wszystko tylko: jeść duże ilości żywności, coraz częściej. Utwórz plan zasilania, aby kontrolować swoje kalorie i upewnij się, że jeść zbilansowane posiłki i przekąski. Regularność jedzenia będzie kontrolować swój poziom energii, apetyt, głód, poziom glukozy we krwi i poziom insuliny. Plus–jeść regularne posiłki i przekąski pomogą ci ćwiczyć kontroli części i paliwa twój metabolizm spoczynkowy.

Być na bieżąco z Twoich osobistych potrzeb

Być na bieżąco z twoich osobistych potrzeb. Poziom metabolizmu, można z grubsza ocenić, mnożąc masę ciała (w funtach) na 10. Jest to minimalna ilość kalorii, które organizm potrzebuje, aby schudnąć. Zużywa mniej kalorii niż twój metabolizm spoczynkowy-противодействующий. Całkowitego dziennego zapotrzebowania na metabolizm plus spalone kalorie w codziennym życiu i w szkoleniu. Podziel swoje kalorie równomiernie w ciągu dnia, tak, że paliwa ciała co trzy-pięć godzin. Na przykład, 145-kilogramowy poziom metabolizmu kobiety to około 1450 kalorii. Współczynnik kalorii w codziennym życiu i ćwiczenia, i potrzebuje około 2000 kalorii, aby utrzymać wagę. 1450 kalorii-to jest jej najmniej, a 2000 kalorii-to jej maksimum. Śniadanie jest kluczem Rozpocząć dzień od zrównoważonego śniadania, które obejmuje chudy produktów zawierających białko z pełnych ziaren i warzyw lub owoców. Wysokiej jakości białka na śniadanie pomaga kontrolować apetyt w ciągu dnia. Śniadanie rozpoczyna swój metabolizm silnika i jest związana z sukcesem utrzymania utraty wagi. Bez niego, masz tendencję do przejadania się w ciągu dnia. Nawet kiedy rano rzucili, wybierz jeden z tych pyszne, szybkie śniadanie pomysły. W koszulce Omega-3 wzbogaconego jaja, na kiełkującego ziarna tosty z pomidorami plastry, posypać odrobinę oliwy z oliwek (aby zaoszczędzić czas, użyć wstępnie gotowane na twardo jajko)Tłusty twaróg z jagodami, posypane rozdrobnionych nasion lnu na 100% pełne brzuszkiByć na bieżąco z Twoich osobistych potrzeb

Smoothie z mrożonych jagód, mrożone mango, silk organicznego tofu, niskotłuszczowy jogurt i cynamon (miejsce w lodówce na noc przedBiałka jaj omlet z brokułami, azotan-za darmo drobiowa kiełbasa i ser Feta, schowany w цельнозерновую PitęGorącej owsianki, komosa ryżowa z jabłkami, cynamonem i orzechami pekan (zrobić wielką imprezę, aby podgrzać w ciągu tygodnia) Przekąski Szybki obiad będzie ostrzegał, że późnym wieczorem wypadku i przejadania się podczas posiłku. Planujemy zjeść. Utrzymać zdrowe opcje są dostępne, aby uniknąć cukierki danie. Zdrowo, ale obsługujących wysokokalorycznych przekąsek, takich jak orzechy i suszone owoce powinny być spożywane w małych ilościach. Gotować te przekąski z wyprzedzeniem, tak, że są gotowe, gdy ich potrzebujesz. Хикама i niskiej zawartości tłuszczu ser ricotta wymieszać z bazylią i oregano Małe jabłko z olejkiem ze słodkich migdałów Niskotłuszczowy jogurt z musli i owocami, polany miodem i posypana cynamone Przekąska-saszetka suszonych jagód, orzechami i otrębami Wiśniowe pomidory i papryka hummus

Jedz więcej, aby spożywać mniej

Odżywiają organizm z jakością produktów, które można jeść więcej takich jak produkty o wysokiej pojemności, ale z niską zawartością kalorii. To pomoże wypełnić swój talerz i twój żołądek bez uzyskania kalorii. Ładowanie na połowę płyty z kolorowymi warzywami i owocami i kwartał płyty całe ziarna zbóż, warzywa bogate w skrobię i rośliny strączkowe. Druga ćwiartka dla umiarkowanej części zwiększonego spożycia kalorii, bogatej w białka żywności. Wykorzystać tę koncepcję, aby zmniejszyć ilość kalorii i stworzyć zrównoważoną dietę. Na przykład: Dodaj zupa minestrone z pół kanapki z indyka na obiad. Dodać pokrojone jabłko, aby twój podwieczorek zjeść mniej tartej i sera.Dodaj kolorowe sałatki na kolację i zjeść pół энтр? Ograniczenie kalorii i pomijanie posiłków może wydawać się jasny sposób do utraty wagi, i można schudnąć, stosując te strategie, ale twoja utrata wagi będzie powolne i niechętnym. Co ważniejsze, będziesz tracić masę mięśniową i, w końcu, będziesz mieć pewność, aby odzyskać ciężar, który stracił. Paliwa twój metabolizm i odżywiają organizm z wysokiej jakości, żywności, bogatej w składniki odżywcze, aby zatrzymać walczących swoją wagę i pozbyć się tłuszczu na zawsze. Ranczo kanionu stała u początków ewolucji, uprawiać styl życia i jest liderem w branży od 30 lat. Kierował grupą ekspertów-lekarzy i innych specjalistów odnowy biologicznej, Canyon ranch działa najbardziej znana na świecie kolekcja Life-poprawa właściwości w celu inspirować ludzi, by wziąć na siebie zobowiązanie do zdrowego stylu życia.